ponedeljek, 7. januar 2013

Privarčujmo nekaj na hitro pri ogrevanju



 Ideja se mi je porodila, ker sem že večkrat razmišljal o postavitvi aluminijastih plošč za radijatorji. S tem preprečimo, da bi radijatorji greli zunanjo steno, medtem, ko rabimo toploto v prostoru. Aluminij namreč toploto zadrži v prostoru, kjer jo seveda bolj rabimo, kot na zunanjih stenah.
  Nakar sem na e-bay otkril tole :
 Zadevo uporabljajo predvsem reševalci, pri podhladitvah. Videl sem, da so se drugi pač domislili alternativne uporabe, kot seveda vidite na sličicah.

 Zadeva je preprosta. Aluminij ne prepušča toplote, se pravi, da telo zavito v takšno oddejo ne oddaja toplote v okolico. Ko sem videl ceno (od 1€ dalje), se mi je porodila ideja, da bi tole odejo postavil na steno za radiatorje. Najprej sem naročil dve, ter naredil preizkus. Postavil sem jih v hladnejši sobi, kjer nimam termostata. In glej ga čudo, čez par ur sta bili sobi ob istem ogrevanju za 2 stopinji toplejši. Se pravi tukaj je zmagovalna situacija. Toploti preprečimo, da greje mrzlo steno, tako, da se odbija nazaj v prostor, pa tudi mrzli steni preprečimo, da hladi prostor. Seveda, sem potem naročil oddeje, za vse radijatorje. Cena investicije je tako majhna, da jo imate povrnjeno že po enem tednu. Pozor, pri nakupu obvezno poglejte domenzijo oddej, kajti nekateri prodajjajo čisto majhne. Upam, da bo komu pomagalo, pa lep pozdrav do prihodnjič.

Ni komentarjev:

Objavite komentar